::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #ffffff; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #56a5ec; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; border: 1px solid #ffffff; }

Friday, October 22, 2010

Hai...Hai...jom SENYUM suma......(^______^)

Hai....hai....
tadi g sandakan...
ikot my sayang jalan....
bukan bjalan sgt pon sbnrnya....
ktorg g antar makcik kawan my sayang
yg nk nek haji la....

masa sgt singkat...
x dpt nk bjalan2...
lg pon ktorg x tau sgt tempat2 kt Sndkn tu...
x biasa p sana pon....
selama 23 thn hdp d dunia ni..
nie baru kali ketiga g sna...
walaupon sndkn tu x la jauh sgt pon...
around 2-3 hours jak da smpai....
eh jaoh jgk kn...
huhuhu...cian kn..

Ala....phm2 jak la...
sya ni kan penghuni setia LD...
x sampai hati nk jalan jaoh tinggalkan LD tsayang...
hehehe....

tadi kn...
time oTw balik dr sandakan...
ktorg dgr la radio sandakan.fm....
dngar satu lagu tu...
1st time dgr trs jatuh chenta....
mbuatkn sya rasa nk senyummmmm je....
lupa sekejap masalah yg membelenggu fikiran....
huhuhu...

JOM layan lagu nie.....enjoy!!!!!
SENYUMMMMM............(^____^)

video


Senyum senyum senyum
Senyum senyum


Verse




Kacak luar

Kacak dalam

Kacak dengar sini
Kalau saya senyum
Awak mesti senyum sekali
Kalau kita senyum
Semua orang berjangkit
Bila semua orang senyum
Dunia tiada penyakit



Chorus




Senyum

Tak perlu kata apa-apa

Senyum
Tak perlu kata apa-apa
Senyum
Tak perlu kata apa-apa
Senyum
tak perlu kata apa-apa



Akhirnya sempurna tiga album pertama

Bunyi macam koleksi hits terbaik orang lama

Dah ku kata ku takkan henti sampai tua bangka
Kalau habis abjad aku rap dengan angka
Satu dua tiga anugerah diterima
Oh itu tahun lepas tahun ini cuma dua
Tersenyum tiap kali kalah dengan Nurhaliza
Ditertawakan oleh anakku Inca Medina



Oh Inca Medina orang secantik nama

Cantik luar cantik dalam cantik macam mama

Hati macam grandmanya anginnya macam papa
Kalau dah merajuk nampak muncung sampai sana
Sebelum jadi drama dah tahu nak buat apa
Nyanyi balik lagu ayat lama ayat mama
Wanita hari ini jaga sensitiviti
Kalau buah hati merajuk boleh cuba ayat ini
(Lirik Lagu Malique Ft. Najwa Senyum http://ezone4u.blogspot.com)
Ay cantik luar cantik dalam cantik dengar sini
Kalau cantik senyum cantik mesti cantik lagi
Senyum sikit nak tengok ada tak lesung pipit
Kalau tak ada pun aku masih mahu cubit



Ulang Verse

Ulang Chorus




Ay buai tinggi-tinggi sampai ke puncak awan

Dengan kumulus dan nimbus aku berkawan

Aku bukan rupawan aku bukan jutawan
Tapi aku punya satu senyuman yang menawan



Baru mukadimah nampak macam sudah tertawan

Dengar kata hati perasaan jangan dilawan

Kalau takut mula-mula kita boleh berkawan
Duduk dulu biar ku belanja kopi secawan
Apa rasa sentiasa jadi bahan perhatian
Apa rasa jadi cantik kacuk cina pakistan
Apa rasa jadi seksi suka tak diperhatikan
Apa rasanya terima bertubi-tubi puji-pujian



Tu boleh pun senyum cantiknya gigi

Sepuluh markah penuh seharusnya ku beri

Wanita hari ini harus pepandai puji
Kalau dia jual mahal boleh cuba lagu ini



Ay cantik luar cantik dalam cantik dengar sini

Kalau cantik senyum cantik mesti cantik lagi

Senyum sikit nak tengok ada tak lesung pipit
Kalau tak ada pun aku masih mahu cubit





Monday, October 4, 2010

Debaran Semakin Terasa

Ari ni da ari ISNIN...
that means....next MONDAY is my CONVOCATION DAY...
wah!!!!!....rasa sgt EXCITED okey...
td dpt gak la tgk gmbr2 sempena Town & Gown UMS KAL....
besh...mcm btl2 da ari konvokesyen...
agak rugi jgk sbb x join....
tp apakan daya...
mengenangkn modal yg besar diperlukan utk pergi seawal itu...
maklum la saya belom bergelar pekerja lg (maksudnya blom bekerja la...hehehe..)
hanya bgelar seorang peniaga (sbb saya berniaga burger di mlm hari...^_~)
Esok debaran utk KONVO semakin mbuak2 (mcm penggunaan unsur2 hiperbola lak kan...)
my rumate forever sepanjang saya bgelar mahasiswi akan menjejakkn kaki kembali ke bumi SABAH ni....
Welcome NOOR SHIELA AKMA BINTI ZAKARIA....
esok aQ tggu di airport TAWAU k....
jgn bg chance AIR ASIA tu nk delay2 flight ko...
cian aQ tgu lama nnt....
dan abis la plan kita nk jln2 smpai ke SEMPORNA kan....
hehehe....

And day after tomorrow....
da nk gerak ke KK.....
wah...perjalanan yg agak jauh akan diharungi yer...
tp apa la sgt klo nk d bandingkn ngn perjalann selama 3 tahun bergelar pelajar...
hidup sebagai student berakhir selepas bgelar GRADUAN...
mcm2 rasa sekarang....
EXCITE + NERVOUS + HAPPY + SEDIH...
mcm2 lg la...





bersama my rumate Noor Shiela Akma




p/s: ayat agak tunggang langgang coz menaip dgn perasan yg sgt bdebar.....~_~