::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #ffffff; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #56a5ec; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; border: 1px solid #ffffff; }
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, August 6, 2010

...:::Contest ::Pink:::...

Wah....
DAh lama x update blog kesayangan ni...
seDAr tak seDAr da 2 bln lebih gak x Update bloG..
jeLas tergamBar kebizian dLm diRI..
huhuhu....

Tadi jaLan2 gak tGk2 bLog oRang...
tiBa2 tertengok, terminat n teRtaRIk nk join 1 cOntest ni...
"I LOve PiNk"
kebeTuLAn sya ni mmg peminat Pink..
so, nk try la join contest nie...
FIRST TIME nie nk join contest...
hehehe....



SYARAT-SYARAT MENYERTAI CONTEST INI:

1. Penyertaan terbuka kepada semua blogger yang berada dalam Malaysia tanpa mengira jantina, umur atau bangsa. Tapi entry mestilah yang boleh difahami.

2. Terpulang bagi anda sama ada untuk follow atau tidak blog Pinky Girl Talk, tetapi keutamaan diberikan kepada mereka yang follow blog saya. Supaya anda mudah terima setiap update.

3. Syarat paling penting: gambar yang dipertaruhkan adalah original milik anda. Di dalam gambar tersebut perlulah adalah unsur-unsur warna pink. Lagi banyak tema pink dalam gambar tersebut, maka peluang jadi pemenang lagi cerah. Hanya sekeping gambar yang perlu dipertaruhkan. Ceritakan serba sedikit mengenai gambar.

4. Banner contest ini mestilah diletakan di sidebar blog anda dan pastikan juga ia di 'link' kepada
Pinky Girl Talk.

ok da paham suma syarat2 tu...
so, skrg pic yg n di pertaruhkn ialah....



Pic nie d ambik pd bulan Mac lepas...
time jln2 ngn housemate g makan sate kat Taman Damai
W.P Labuan...
yg bestnya taman nie kat tepi panTai...
so after mamam ktorg dok kat tepi pantai smbil tgu Sunset...
peWot keNyang, Hati seNang, Jiwa pun Tenang...
hehehe...






Wednesday, May 26, 2010

....BoWinG....





kat oPis nie, ngh keja ni....
eh ciLap...
ngh x da keja Lorh...
Bowing...keJa men game je nie...
pG tD aDa keJa...
tP x waT da...
tGal tgu staff kat oPis ni bG daTa...
nk kiRa...
tp smpai sKrg x dPt2 lg...
huhuhu.....
jD apa Lg yg mampu d wat sLain on9 n men Game...
hehehe....




ari ni sya pakai baju kunen plak...lalalal....




* ari tu sya ada cakap nk update psl piknik ari tu kn...nnt la erk..huhuhu...

Sunday, May 23, 2010

sgt feNat...







tD pegi piknik nGan family....
sehari suNtuk plak tu...
dR pG samPai ke PeTaNg...
sGt feNaT oKies...
x Dpt nk citer Byk ckit...
(mmg biasa sya x cita byk pOn...huhuhu....)
sya nk titon la...
Sok nk g keJa..
Sok gaK La sy uPdate pSL pikNik tD k...
babai Suma...
Gud NitE...
(~_^)




...dlm keta time otw nk balik uma...






Saturday, May 22, 2010

::aRi ke baNDar seDunia::

hi korang suma....
aRi ni cuti...
x pyh nk g praktikal.....
time bpraktikal ni baru pon terasa betapa beharganya aRi sabtu n aHAd...
yeah...x pyh nk bgn paGi2 n trs mnDi awl pg...
seJuk w0oooo...huhuu...
aRi ni aRi bejaLan seDunia...
paGi n peTang kuar G banDar...
aLa kuaR nGan mak jak...
member2 x da kt cnie...
cume x baLek....*moDe seDey*
huhuhu...
koRanG..baLek la...
BoWinG nie.....Huwaaaaa.....
paGi taDi g banDar nGan mak, aBg, n my aNk buah cYg....
mLs nk bwk keta taDi...
keTa lom cuci...
(sapa suRuH bGn LmBt, x semPat la nk Cuci keta.....inCik kecygn sila jgn maRa saYa k...hehehe...)
suNgguh peNat biLa bwk aNk buAH cyg peGi bAnDar..
apa x nya, suma mainan yG Dia nMpk, suMa dia nak...
naSip bek suma dLm keaDaan teRkawal....
anK buah cyG berjaYa diPuJuk...
hehehe...
seCoND time g banDar nGan mak jak...
kaLi nie sy keNa Drive lak...
my mom, nk beli bRg lg..
aDa yg x seMpat beLI pg tD kataNya...
laYaNkn je la...
huhuhu...


......my mom cyg....

Thursday, May 20, 2010

saja jer..


saja jak mO menghupdate blog ni...
happy coz da dpt online kt uma...
my bro da psg streamyx.....yeeehaaaaaaaaaa!!!!
dpt online every day cm kt hostel dulu....
tp x ble la nk bjaga mlm coz esok kena pegi keja lak utk LI.....
x pa2...kt opis pon leh online gak....
klo x da keja, leh la online utk ilangkn bowing yg melanda diri....
tp rasanya esok da x bowing kot..
coz tD akak kt kewangan tu ada bg keja sblm blk td..
keja tu kena wat esok la...
mcm complicated....tp mcm x gak...
biasa la klo keja baru n x biasa buat mmg rasa ssh....
tp bila da buat sumanya akn ok...
cm kemarin la time jd Operator tu...
first mmg ssh....
pastu rasa best plak...smpai rasa nk gnti akak tu trs...
hehehe....
cm x sbr lak nk wat keja tu sok...
wokey...
aDios...
lalalalalalalalalalalalalalalala.............

Wednesday, May 19, 2010

Parktikal oh praktikal...

pose kt bilik operator lak....hehehe...

aGak lama gak beCuti dR update bLog ni...
x dapaT onLiNe la..camna nk onliNe kn..
tP naSiB baik kt oPis nie aDa Wifi...
so DapaT la online...hehehe...
aRi ni da masuk aRi ke 4 praktikal....
tP still rasa bowing coz x da menda mO wat...
keMaRin ok la...
coz daPat jaDi OpeRator walaupun hnya uNtuk seHaRi...
beSt gAk aKak OpeRator tu cuTi keMaRin...
jD dapat gak sya meRasa jaDi opeRator kat MaJlis Daerah ni....
beSsstttt.....dpt penGaLAman baRu...
jaWab panggiLan dari luAR n daLam peJaBat nie...
maCam2 keREnah la...
masaLahnya klo paNggiLan dR Luar ni bila oRg yg memanggil tu sUaRA dia peLan sgt...
mmg ssh La nk dGr....
buKan sebab saya aDa masaLah pendengaRan ya...
mmG suaRa dia pelan...
teleFon org yg memanggil tu yg pRoblem tau...huhuhu...
Lagi satu, daPaT meLAyan kerenah Staf2 dlm peJabat nie yg Mintak sambungkn p nombor mCm2 la...
klo yg baGi no nk d samBungkn tu seNang la...
tP bila sebUt nama tmpt jak...
so tPaksa la cari satu, satu kat Buku no telefon tu...huhuhu....
apa2 pon mmg Best la coz dPt new experience kn....
skrg sya da Tau camna nk jaDi oPerator....
hehehe....


tp aRi ni da sTaRt bowing baLik coz da x da beNDa mo wat...
td kata nk Bagi keja...
tp kena tggu kompuTer dia dulu...
x ble guNa laptop coz kena guna sistem Majlis Daerah ni..
HaDoi!!!....cpt la bg keja...
x tau mo wat apa da nie...
huhuhu....


tulun!!!....saya bowing...

Wednesday, May 5, 2010

Good Bye Labuan


Tomorrow akan meninggalkn Labuan tercinta nie...
sgt sedih time berpisah ngn family angkt kwn2 td...
ttp sedih cm na skalipun, tpksa gak melalui perpisahan nie...
huhuhu...
x dpt nk crita byk coz tpaksa tdow...
sok pg2 da nk gerak naik feri...
msti gerak awl sbb feri akn gerak awl n mengelakkn tersangkut dlm jem..
actually sgt bdebar2 coz esok will drive from MENUMBOK to KK...
first time nk bwk keta dlm jarak yg jauh sejak dpt lesen bln 12 thn lepas...
sgt bdebar2 ok...
nway, doakan sy selamat dlm pemanduan sy
n slmt smpi ke tempat yg dituju k....
nite all...
bye...






*my mom, brothers, sis in law n my lovely nephews already reach at Ranau....will meet them soon at kk tmorw.....yeahhhh......