::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #ffffff; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #56a5ec; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; border: 1px solid #ffffff; }
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Showing posts with label Maen kawen2. Show all posts
Showing posts with label Maen kawen2. Show all posts

Monday, January 17, 2011

Jom gi kawen-kawen....



Salam suma...
ari sabtu lepas kan....
saya p kawen2...
eh bukan la...p majlis kawen sebenarnya...
klo p kawen2 cam main kawen2 la plak kn...
huhuhu...

yg kawen ni kawan kepada best pren saya...
pas tu jadi kawan saya la jgk...
mula2 ingat x dpt la nak pegi...
ye la...uma dia jauh dari uma saya...
transport pon x da...
incik kesayangan aka driver x berbayar saya tu plak keja....
jadi mmg ingat x dapat pegi la...

Tapi kan...
Last2 saya terpegi jugak...
dah hati teringin nk pegi kan...
saya nek "pirate" aka keta sapu je la....
kat cnie mmg belambak keta sapu...
tp c incik tu suruh p tempat keja dia dulu...
biar dia antar kunun....
haa....
jadi dia da yg antar...
hehehe...

bila saya datang uma pengantin tu...
baru je pas nikah...
n pengantin tengah dengar imam bg ceramah ka ntah.....
saya pon x tau..
saya plak trs g bilik pengantin ngan kawan saya tu...
makan pon dalam bilik tu jgk...
besh kn...
hehehe...

ok la....
jom layan gambar2 ni dulu erk...
tak banyak...
ckit jak ni...



nie la best pren sy itoo....comey kn..



bersama pengantin ppuan yer...



ktorg...(~_^)





Wokey Bye....(>_^)

Sunday, December 12, 2010

...:HapDet Laju2:...



JOm kita update laju2...
taip entri ini laju2...
yeahhhh...

Now still stay kat CC...
gerai burger sya da tutup pon...
aRi nie gerai burger pon tutup lambat...
tp ada hikmah gak tutup lambat...
coz ada customer d saat2 akhir...
roti burger pon abis...
yeyehhh...(^_~)

tapi kan wlupon gerai da ttp...
tp cc abg sy ni lom ttp lg..
customer msh byk lg...
kena la tggu smpai dorg abis bru ttp...
walaupon cc ni patut ttp jam 11
tp tak kan nk halau kan...
apa org cakap tu..
"rezeki jangan di tolak"
betol tak...???
So, kesimpulannya ktorg kena la overtime ari ni....
huhuhu....eh salah hehehe...(kena la happy kn..mn ble sedey)

Actually kan...
bkn nk citer pasal tu...
nie sbnrnya entri yg t'tangguh....
nk tau pasal apa??
pasal cuti maal hijrah ari tu la..
bkn apa pon..
nothing special....
citer besa2 jak bha...
1 day habiskn masa ngan yg tersayang...
walaupon ari sbelumnya begaduh bukan men lg....
sampai ke tengah malam tu...
pas tu tup2...
esoknya ble dating cam x da apa2 yg blaku...
hahaha...
lawak sungguh la ktorg ni...

nak tau tak, ari sebelumnya...
time ktorg gaduh2 tu...
ada la member nie call...
tp sya lgsg x jwb...
bkn sengaja tak jawab...
tapi hp sengaja di SILENTkn n di tinggalkn di umah...
dan saya???
saya stay kt kedai mak saya la...
hehehe...

Jadi time dating tu..
sy bg tau la incik itu yg kawan sy ada call..tapi saya x jawab...
terus dia suruh sy call kawan tu balik...
rupa2nya kn..
kwn sy tu nk bgtau yg ada sorg ex-classmate ktorg kawin pada ari tu.....
na kan...camna da tu...
x kn nak balik uma tkr baju lagi kn...
time tu da petang...
nk pegi malam plak x ble..
sy nk berniaga lak...
nk tak nk pegi je la cam tu je..
1st time pegi majlis kawin pakai pakaian besa je...
jeans n pakaian serba hitam (bkabung konon coz mlm sebelomnya beperang dgn incik itu)
nasib bek la blm majlis sanding...
sanding belah malam...
 tak pa la kan x dpt tgk pelamin..
janji ble jumpa n tgk kwn tu kawin..
lama betul x jmp...
classmate time skola rendah tu...
makin cantik la dia...
nk tau x..
make up pon dia buat sndiri..
coz katanya time nk cari mak andam suma da penuh...
nasib bek la dia mmg mak andam...
baju pon kembar dia yg jahit..
best kn...
save budget sungguh...

ha nasib bek la saya mmg bawa kamera ke mana2...
jadi dapat la amik gambar sekeping dua...
jom kita tgk gambar pengantin itu yer...
jom2...
(^_~)


Selamat Pengantin Baru Lia & Shamsir

 yg paling kiri tu la kawan yg call sya tu...Aini...


 ambil berkat...hahaha...


pose berdua lak...hehe...
muka sya sgt comot lorh..huhu..