::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #ffffff; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #56a5ec; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; border: 1px solid #ffffff; }

Monday, January 17, 2011

Jom gi kawen-kawen....



Salam suma...
ari sabtu lepas kan....
saya p kawen2...
eh bukan la...p majlis kawen sebenarnya...
klo p kawen2 cam main kawen2 la plak kn...
huhuhu...

yg kawen ni kawan kepada best pren saya...
pas tu jadi kawan saya la jgk...
mula2 ingat x dpt la nak pegi...
ye la...uma dia jauh dari uma saya...
transport pon x da...
incik kesayangan aka driver x berbayar saya tu plak keja....
jadi mmg ingat x dapat pegi la...

Tapi kan...
Last2 saya terpegi jugak...
dah hati teringin nk pegi kan...
saya nek "pirate" aka keta sapu je la....
kat cnie mmg belambak keta sapu...
tp c incik tu suruh p tempat keja dia dulu...
biar dia antar kunun....
haa....
jadi dia da yg antar...
hehehe...

bila saya datang uma pengantin tu...
baru je pas nikah...
n pengantin tengah dengar imam bg ceramah ka ntah.....
saya pon x tau..
saya plak trs g bilik pengantin ngan kawan saya tu...
makan pon dalam bilik tu jgk...
besh kn...
hehehe...

ok la....
jom layan gambar2 ni dulu erk...
tak banyak...
ckit jak ni...



nie la best pren sy itoo....comey kn..



bersama pengantin ppuan yer...



ktorg...(~_^)





Wokey Bye....(>_^)

2 comments:

aleen aiden said...

muke sblom mekap dgn selepas siap mekap laen!hu3

pinkroses said...

mmg len...klo x mekap muka suci jer...nmpk parut2 jerawat...huhuhu...