::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #ffffff; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #56a5ec; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; border: 1px solid #ffffff; }
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 15, 2011

Tak Salah Kalau Nak Mencuba kannn????



Assalamualaikum....




Wahhhh...happynya diriku bila dapat online d uma ni...ok lak line tenet ari ni sampaikan dia bejaya sampai ke uma....walaupun hanya dapat satu line jak...x pa..janji dapat kan...satu line pon laju apa..ayat pujuk diri sendiri..huhu...dapat la jugak diriku nak menghapdet blog ni...tapi time kat kadai memang hajat hati nak update sebelum balik uma....tapi "ter"sibuk lak bkomen-komen kat fb ngn adik junior...sedar-sedar, tengok jam da sampai masa nk tutup kadai suda rupanya...huhu...


Tapi tak pa la kan....ari ni line tenet sangat baik ngan saya...bole la saya menbebel kat cnie malam ni...heeee..okey start ceciter ek...tadi tengah ari kan dalam jam11..eh pagi la..haha...saya pegi bandar..sendiri...eh time pegi jak sendiri...dalam jam 12 lebih2 gitu berdua da...hehe. Tapi sebelum berdua tu saya da menyelesaikan beberapa misi terlebih dahulu. misi utama adalah arahan dari ibunda tercinta utk pergi membayar bill astro dan bill elektrik di pejabat pos...nasib baik la ari ni x ramai sangat orang...so, tak la lama saya tggu giliran sampai...yeaahhh...


Da selesaikan arahan yang wajib...bole la plak wat arahan dari diri sendiri yang tak wajib iaitu SHOPPING....eh, SHOPPING tu bukan benda wajib ka...??..best gak sekali sekala p shopping sorang-sorng ni...dapat beli apa saja tanpa perlu dengar bebelan...haha...incik kesayangn saya memang suka tak endahkan saya bila saya cakap nk shopping...tapi klo pasal nak shopping barang-barang aksesori keta, dia no satu. Jadi sebelum dia sampai bandar tadi, berjaya gak saya beli 2 helai shawl ngn sehelai tudung syiria...tak tau napa, tiba-tiba tergerak plak hati nak try pkai tudung syiria. before ni memang langsung x penah try...first ingat nak beli kaler black jak...tp not in stock la plak...pilih punya pilih...fikir punya fikir....beli kaler grey jak la...ntah kenapa x pink..pelik kn..haha...pastu berjaya gak beli 2 helai mini cardi...yeyeehhh happynya...hehe..




Balik uma jak terus try tudung syiria baru...tunjuk kat mak ngan akak ipar...dorg puji...yeahh..lagi semangat nak pakai...pastu mms kat incik saya...dia kata x padan..sedey tau...tapi tadi dia komen kat fb kata dia suka...heeee....hati berbunga2  kembali...pandai syg amik ati kiter eaaa...=)....pasni nak beli syiria kaler pink lagi la...ngeeeee....>_^






Ok tak?ok tak?ok tak?



Dan lagi gambar....ngeeee...

masih muka yang sama....hehe...




ok tu jak nak bebel malam-malam ni...
...babai...
^_^










Monday, June 13, 2011

Tukar Header Lagi...



Assalamulaikum.....


Hai korang2 suma...apa kabar??...hari ni saya mengigihkn diri wat transparent...walaupun pada mulanya ingat tak dapat la nak wat lagi...biar la guna header yang lama jak. tapi mana bole kn...url blog da tukar..jadi header pon kena tukar...coz kat header lama tu ada url blog yang lama..jadi, nak tak nak kena la tukar yang baru yer kawan-kawan...=)


Tapi saya ada masalah ckit tau...nak tau knp?? photoshop saya da tak da lagi dalam lappy ni...uwwaaaa...ari tu lappy ni kena penyakit teruk...tpaksa d format  local C da Local D dia...hanya dokumen2 penting jak yang bejaya di pindahkan kat external pinky saya...(perlu ke nak mention "pinky" tu ye..hehe...)


Tapi tak pa la...akhirnya semalam saya berjaya gak men"download" photoshop yang baru walaupon hanya trial edition setelah terpaksa membiarkn lappy ni hidup sepanjang malam utk download file yang bersaiz besar dalam kelajuan internet yang sangaaattttt "laju" sebab jarak modem yang sangat "dekat" ngan bilik saya...apa nak wat..modem kt kedai cc kt depan uma tepi jalan...banyak sangat halangan line nak sampai bilik saya...nak pasang modem stremyx lagi satu tak bole plak...huhuhu....


Haaa...kan da melalut...entri ni sebenarnya nak tunjuk header baru jer...header yang sangat2 simple coz petang tadi saya langsung tak da idea nak wat design header camna...tak pa la..janji muka saya ada...hahaha...


nie la header paling simple d alam semesta ni.....Taraaaaaaa.........


Guna gambar yg di tangkap guna wc ajer ....lalala...


Yang ni plak header lama yang da di edit url blognya yer....juga tambahan munge2 di situ...lalalaaaa...

see....see....yang baru di atas tu simple kan.....hehe


Ok la tu jer nak merapu....jumpa lagi di lain entri....Babai suma2...(^_~)








Sunday, June 12, 2011

Akademi Fantasia Konsert Final



Assalamualaikum....




Hai suma...tengah tengok akademi fantasia sekarang ni...tengok live kat tv jak...agak-agak siapa menang ya...adakah...Azri? Lena? Fina? @ Hazama??





Calon-calonnya ialah: 

LENA


AZRI


FINA


HAZAMA




So, kita tunggu dan lihat siapa Juara AF9
cau cin cau...
Babai



Saturday, June 11, 2011

"Inner Itu Saya Punya"


Assalamualaikum.....


  • Hai2 suma....tengah boring-boring jaga kedai ni...tergerak hati plak nak join GA...cam   best gak GA ni..ble dapat inner 2 ...1 yg 2tone, 1 lagi 3tone...bolw tambah koleksi...inner 3tone pon lom ada lg dlm simpanan...

  • Wokey syarat pertama kena follow blog RossrazifBlog dan RossrazifContest Blog <------(DONE).
  • Buat entri bertajuk "Inner Itu Saya Punya" <------(DONE)
  • Letak banner dalam entry dan sidebar beserta link..<-----(DONE) 



  • Wokey kaler inner yang saya pilih:
2tone: Spring Green + Pink
3tone: Magenta 1 + Turquoise + Purple

  • DONE sumanya...wish me luck yer...(^_<)





Friday, June 10, 2011

URL blog da tukar..

Assalamualaikum.....




Dengan ni dengan rasminya saya da tukar url blog...daripada "pinkroses-sigadispink.blogspot.com" kepada "storysigadispink.blogspot.com". sebab apa saya tukar url tu?? saja2...url lama tu panjang sangat kot...jadi tukar la pi panjang ckit....tapi part "panjang" tu still ada...hehehe...




Tadi bingung2 jugak camna nak tukar url blog ni kt nuffnang...siap google2 lagi ni camna nak tukar url tu...walaupon income dari nuffnang tu non hado pon...salah sendiri gak sebab tak aktif berblog...tak perasan plak kt website nuffnang tu ada bagitau cara dia...hahaha...wat penat jak google td...x la, klo x da pengalaman tak kan tau kn...pengalaman tu bole di jadikan pelajaran...tol tak???




Ok....jak la setakat ni...x da idea taip panjang2...Babai....^_~




gambar x da motif...saja jak letak gambar malu2....hikhikhik...

Saturday, June 4, 2011

Anak Buah ai da Beshai Okeh...




Assalamualaikum.....





Yes...
anak buah ai....(eh "ai" la plak....)..
da beshai yer...
da bole skola da...
da berani mencuba....
mencuba apa???
nanti la tgu next entri baru ce citer okeiii...
lalalala.....




Babai....
^_^




Friday, June 3, 2011

Jalan2 memanjakan si COMEL...



Assalamualaikummmm....


Jom taip entri laju2...
now saya dekat spa....
eh salah...mmg dkt spa...tp bkn spa utk memanjakan badan tu...
tp kt "spa" memanjakan ketaa...
nk urut-urut ckit tayar dia tu..
supaya lurus jak bila bejalan....
x lari lebih ke kiri @ ke kanan...
apa nama urutan tu eaa.....
haaa...alignment tayar da...
huhuhu...

penat da tggu giliran ni...
baru jak sampai turn si comel ni mo d rawat....
jeng3...

camera x bawak...so guna camera c kecik ni jak la...
>_~


ni la dia gambar c comel tgh menerima rawatan urutan d tayar....
gambar yg segar dari ladang lagi ni.....
setelah berbulan2 baru la dia wat rawatan kesihatan lg...
bln2 sblm ni asyik wat rawatan kecantikan jak...
hehehe....
^_^




Gambar sendiri harus la d tempekkan sekali kan...
nnk cnfmkn mmg saya la yg wat entri ni...
hehe...
brodband tu kita pegang jak ye coz cnie ada wifi...
harus la guna sebaiknya...
x gitu????
gambar x dapat nk edit coz dalam c kecik ni x da photoscape @ photoshop pon....
x pa janji ada muka pon jadi la...=p



ok Bai....
lari lajuuuu2....
^_<