::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #ffffff; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #56a5ec; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; border: 1px solid #ffffff; }
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 15, 2011

Tak Salah Kalau Nak Mencuba kannn????



Assalamualaikum....




Wahhhh...happynya diriku bila dapat online d uma ni...ok lak line tenet ari ni sampaikan dia bejaya sampai ke uma....walaupun hanya dapat satu line jak...x pa..janji dapat kan...satu line pon laju apa..ayat pujuk diri sendiri..huhu...dapat la jugak diriku nak menghapdet blog ni...tapi time kat kadai memang hajat hati nak update sebelum balik uma....tapi "ter"sibuk lak bkomen-komen kat fb ngn adik junior...sedar-sedar, tengok jam da sampai masa nk tutup kadai suda rupanya...huhu...


Tapi tak pa la kan....ari ni line tenet sangat baik ngan saya...bole la saya menbebel kat cnie malam ni...heeee..okey start ceciter ek...tadi tengah ari kan dalam jam11..eh pagi la..haha...saya pegi bandar..sendiri...eh time pegi jak sendiri...dalam jam 12 lebih2 gitu berdua da...hehe. Tapi sebelum berdua tu saya da menyelesaikan beberapa misi terlebih dahulu. misi utama adalah arahan dari ibunda tercinta utk pergi membayar bill astro dan bill elektrik di pejabat pos...nasib baik la ari ni x ramai sangat orang...so, tak la lama saya tggu giliran sampai...yeaahhh...


Da selesaikan arahan yang wajib...bole la plak wat arahan dari diri sendiri yang tak wajib iaitu SHOPPING....eh, SHOPPING tu bukan benda wajib ka...??..best gak sekali sekala p shopping sorang-sorng ni...dapat beli apa saja tanpa perlu dengar bebelan...haha...incik kesayangn saya memang suka tak endahkan saya bila saya cakap nk shopping...tapi klo pasal nak shopping barang-barang aksesori keta, dia no satu. Jadi sebelum dia sampai bandar tadi, berjaya gak saya beli 2 helai shawl ngn sehelai tudung syiria...tak tau napa, tiba-tiba tergerak plak hati nak try pkai tudung syiria. before ni memang langsung x penah try...first ingat nak beli kaler black jak...tp not in stock la plak...pilih punya pilih...fikir punya fikir....beli kaler grey jak la...ntah kenapa x pink..pelik kn..haha...pastu berjaya gak beli 2 helai mini cardi...yeyeehhh happynya...hehe..




Balik uma jak terus try tudung syiria baru...tunjuk kat mak ngan akak ipar...dorg puji...yeahh..lagi semangat nak pakai...pastu mms kat incik saya...dia kata x padan..sedey tau...tapi tadi dia komen kat fb kata dia suka...heeee....hati berbunga2  kembali...pandai syg amik ati kiter eaaa...=)....pasni nak beli syiria kaler pink lagi la...ngeeeee....>_^






Ok tak?ok tak?ok tak?



Dan lagi gambar....ngeeee...

masih muka yang sama....hehe...




ok tu jak nak bebel malam-malam ni...
...babai...
^_^










No comments: