::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #ffffff; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #56a5ec; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; border: 1px solid #ffffff; }
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, June 20, 2011

Selamat Hari Bapa (Bapa aQ Rindu...#_#)

Assalamualaikum...




Hai2..apa kabar.. Hari saya ni online kejap jak...waktu siang x da masa pun mo online...eh tak2..dapat gak online pagi tadi sambil basuh baju abang saya...mesin yang basuh sebenarnya..saya tolong isi air, baju n sabun jak dalam mesin tu..pastu tolong onkn mesin basuh tu...jadi sementara tggu baju 2 tu abis beputar, saya online la kejap...tu pun just buka fb, tengok2 klo ada cerita terbaru, atau apa2 update dari kawan2 saya jak la...tu jak yang sempat..pastu siap basuh baju saya kuar ngn sayang saya...dekat tengah ari jugak la saya kuar...pasal u saya cerita kemudian jak la...next entri maybe, klo saya rajin la...huhu...




Tadi sambil saya berniaga, sempat jugak la blogwalking and tinjau2 dashbord saya..saya perhatikan ramai blogger yang wish fathers day dan x kurang jugak yang wat entri special untuk ayah masing2...best kan,korang2 yang da besar panjang camni masih dapat merasa kasih sayang seorang ayah, dapat ucapkan selamat hari bapa kepada bapa masing2. Tapi saya tak pernah ucapkan itu kepada bapa saya. Bahkn memang langsung tak kan berpeluang untuk itu buat selamanya. ok air mata da kuar. juwita jangan cengeng ok!!. 




Tak terasa, bermula dari januari tahun 1996, tiada lagi panggilan "bapa" dari mulut saya. Bermakna suda 15 tahun, bapa pergi meninggalkan saya dan kami semua. Saya yang baru berumur 8 tahun ketika itu merasa sangat kehilangan. Tiada lagi seorang ayah untuk bermanja. Tiada lagi seorang ayah yang setiap hari akan menghantar dan menjemput dari sekolah dengan hanya berjalan kaki. Dari saat itu saya hanya memiliki mak dan 3 orang abang. walaupun memang sedih rasa hati, apabila melihat jiran di sekeliling masih memiliki seseorng yang boleh di panggil bapa dan menjadi tempat bermanja. Sesungguhnya, di saat ini, ketika ini, Juju rindukan bapa..Juju sayang bapa.semoga bapa tenang di alam sana....Al-Fatihah...




Bersama Ibu yang sentiasa di sisi...sayang mak..



Babai..
Terima Kasih sudi baca

No comments: