::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #ffffff; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #56a5ec; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; border: 1px solid #ffffff; }
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, June 23, 2011

Wordless Wednesday yang tak menjadi



Assalamualaikum...


Hai suma...ha panjang kn tajuk entri kali ni....bukan apa ba..semalam kn semangat tau saya mo post entri "wordless wednesday". siap pilih2 gambar apa lagi yang mo di kasi masuk..p edit2 lagi..letak apa yang patut kn...gmbar yang d bawah ni la yang mau d kasi masuk sebenarnya...comel kan anak buah saya...ni la Aman...anak buah saya yang pertama...^_^. Sebab apa jadi wordless wednesday yang tak menjadi??? sebab semalam berapa kali try dan try upload gambar mo update entri tak lepas2..tak tau kenapa. last2 saya tutup lappy n p tdo jak..haha...




Sebab entri ni jadi wordless entri yang ber"word", jadi biar saya cerita apa yg sebenarnya di sebalik gambar ni...biar saya cerita ya..klo korang mo tau, anak buah saya yang sorg ni memang liat mo gunting rambut...lama gak pujuk2 dia, tp x layan pun..pernah sekali ummi dia bawak p bandar, sampai kt kedai dia tukar fikiran.mo beli beg BEN10 la...apa la..macam2 alasan dia bagi.


Tapi ari tu ntah kenapa time saya mo jalan ngn encik kesayangan, budak kecik ni tergerak hati lak mo ikut...mo gunting rambut kunun...haaa...apa lg, dia tuan punya badan sendiri yg offer mo gunting rambut,jangan kasi lama..kena terus la p kedai gunting rambut sebelum budak kecik ni tukar fikiran lagi..dia ni bila2 masa jak bole tkr fikiran. Tapi sebelum gunting rambut, ada syarat lagi tau..dia siap bgtau lagi..."aku mau pakai gunting, tak mau yang pakai kayan ya....kayan tu karan..Aiya...macam2 ragam la anak buah saya yang sorg nie...x pa la..layankn jak...nama pun budak kecik kan....huhu...


Ok sekian saja withword entri saya wat kali ni....aisehmen, bole ka jgk camtu ya...^_^





ok bye..
terima kasi sudi baca..




No comments: