::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #ffffff; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #56a5ec; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; border: 1px solid #ffffff; }
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, June 13, 2011

Tukar Header Lagi...



Assalamulaikum.....


Hai korang2 suma...apa kabar??...hari ni saya mengigihkn diri wat transparent...walaupun pada mulanya ingat tak dapat la nak wat lagi...biar la guna header yang lama jak. tapi mana bole kn...url blog da tukar..jadi header pon kena tukar...coz kat header lama tu ada url blog yang lama..jadi, nak tak nak kena la tukar yang baru yer kawan-kawan...=)


Tapi saya ada masalah ckit tau...nak tau knp?? photoshop saya da tak da lagi dalam lappy ni...uwwaaaa...ari tu lappy ni kena penyakit teruk...tpaksa d format  local C da Local D dia...hanya dokumen2 penting jak yang bejaya di pindahkan kat external pinky saya...(perlu ke nak mention "pinky" tu ye..hehe...)


Tapi tak pa la...akhirnya semalam saya berjaya gak men"download" photoshop yang baru walaupon hanya trial edition setelah terpaksa membiarkn lappy ni hidup sepanjang malam utk download file yang bersaiz besar dalam kelajuan internet yang sangaaattttt "laju" sebab jarak modem yang sangat "dekat" ngan bilik saya...apa nak wat..modem kt kedai cc kt depan uma tepi jalan...banyak sangat halangan line nak sampai bilik saya...nak pasang modem stremyx lagi satu tak bole plak...huhuhu....


Haaa...kan da melalut...entri ni sebenarnya nak tunjuk header baru jer...header yang sangat2 simple coz petang tadi saya langsung tak da idea nak wat design header camna...tak pa la..janji muka saya ada...hahaha...


nie la header paling simple d alam semesta ni.....Taraaaaaaa.........


Guna gambar yg di tangkap guna wc ajer ....lalala...


Yang ni plak header lama yang da di edit url blognya yer....juga tambahan munge2 di situ...lalalaaaa...

see....see....yang baru di atas tu simple kan.....hehe


Ok la tu jer nak merapu....jumpa lagi di lain entri....Babai suma2...(^_~)








No comments: