::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #ffffff; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #56a5ec; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; border: 1px solid #ffffff; }

Monday, June 27, 2011

Korang Ada anak Buah camni tak???




Assalamualaikum....



Memperkenalkan....
MOHD KHAERUL AZAMSYAH


budak ni adalah anak buah kesayangan saya yang kedua...
anak buah yang menambahkn lagi seri dalam kuarga saya...
dia jugak la yang paling nakal.
boleh dikatakan paling otai la daripada abang dia yang sorang tu...
apa taknya, budak ni x da apa pun yang ditakut.
dalam gelap pun dia main redah jak.
sangat berbeza dari abang dia yang sorang tu..
agak penakut ckit..


Nie ha nak cerita..
petang tadi budak kecik 2 orang tu kenal tinggal kat uma...
di bawah jagaan nenek n pak long dorang la..
tak larat nak jaga klo budak2 kecik tu ada di kedai.
jadi, better biarkn dorang di uma..
aman la jugak ckit...


Tengah syok2 di kedai...
tiba2 datang la c abang ni mereport...
report apa??
report yang adik dia makan milo..
yup serbuk milo tu..
ha ni mesti c abang tu punya keja..
klo tak, mana la c adik sampai nak milo tu...
pandai dorg ni..
beraktiviti time2 nenek dorang sibuk melayan sinetron indonesia...
so apa lagi,
saya pi la balik menjenguk apa yang da berlaku kat uma..
dari jauh lagi da dengar suara c adik ni menjerit...
rupanya dia mengamuk coz nenek dia amik bekas milo tu dari tangan dia...
ha tengok la gambar kat bawah ni...
beria-ia budak kecik sorang ni menangis...
takut sangat orang amik milo tu dari dia...
haishhh...

Alalalala....comelnya anak mama sorang ni...

Abah dia balik keja tadi pun terkejut tengok rupa anak dia ni...
comel betol...
milo sampai di kepala...
bawak budak ni p kedai....
mintak minum plak..
telampau banyak makan milo, haus la plak ya adik...

c adik kehausan...hehe...

Ok bila da kenyang bole p mandi ya adik...
satu badan da penuh ngan milo tu...
hai la...macam2 la kerenah anak buah ai yang sorang ni...
^_^


shaya suda kenyang...yeeahhhh...>_~

Babai...
thanks sudi baca...
^____^








3 comments:

♥ p a a n i ♥ said...

comelnyeee!! ;) meratah milo.same cm aku kecik2 dlu...kehkeh... singgah cni :)

http://paanipeace.blogspot.com/

man said...

makan serbuk milo sebab tak pandai bancuh lagi...

sigadispink said...

paani: sama la..time kecik2 dulu pun mmg suka mkn milo..=)



man: ye kot..umo setahun lebih lg bdk tu...x pandai nk bancuh sndiri..hehe..=)