::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #ffffff; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #56a5ec; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; border: 1px solid #ffffff; }
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, June 11, 2011

"Inner Itu Saya Punya"


Assalamualaikum.....


  • Hai2 suma....tengah boring-boring jaga kedai ni...tergerak hati plak nak join GA...cam   best gak GA ni..ble dapat inner 2 ...1 yg 2tone, 1 lagi 3tone...bolw tambah koleksi...inner 3tone pon lom ada lg dlm simpanan...

  • Wokey syarat pertama kena follow blog RossrazifBlog dan RossrazifContest Blog <------(DONE).
  • Buat entri bertajuk "Inner Itu Saya Punya" <------(DONE)
  • Letak banner dalam entry dan sidebar beserta link..<-----(DONE) 



  • Wokey kaler inner yang saya pilih:
2tone: Spring Green + Pink
3tone: Magenta 1 + Turquoise + Purple

  • DONE sumanya...wish me luck yer...(^_<)





Friday, June 10, 2011

URL blog da tukar..

Assalamualaikum.....




Dengan ni dengan rasminya saya da tukar url blog...daripada "pinkroses-sigadispink.blogspot.com" kepada "storysigadispink.blogspot.com". sebab apa saya tukar url tu?? saja2...url lama tu panjang sangat kot...jadi tukar la pi panjang ckit....tapi part "panjang" tu still ada...hehehe...




Tadi bingung2 jugak camna nak tukar url blog ni kt nuffnang...siap google2 lagi ni camna nak tukar url tu...walaupon income dari nuffnang tu non hado pon...salah sendiri gak sebab tak aktif berblog...tak perasan plak kt website nuffnang tu ada bagitau cara dia...hahaha...wat penat jak google td...x la, klo x da pengalaman tak kan tau kn...pengalaman tu bole di jadikan pelajaran...tol tak???




Ok....jak la setakat ni...x da idea taip panjang2...Babai....^_~




gambar x da motif...saja jak letak gambar malu2....hikhikhik...

Saturday, June 4, 2011

Anak Buah ai da Beshai Okeh...




Assalamualaikum.....





Yes...
anak buah ai....(eh "ai" la plak....)..
da beshai yer...
da bole skola da...
da berani mencuba....
mencuba apa???
nanti la tgu next entri baru ce citer okeiii...
lalalala.....




Babai....
^_^




Friday, June 3, 2011

Jalan2 memanjakan si COMEL...



Assalamualaikummmm....


Jom taip entri laju2...
now saya dekat spa....
eh salah...mmg dkt spa...tp bkn spa utk memanjakan badan tu...
tp kt "spa" memanjakan ketaa...
nk urut-urut ckit tayar dia tu..
supaya lurus jak bila bejalan....
x lari lebih ke kiri @ ke kanan...
apa nama urutan tu eaa.....
haaa...alignment tayar da...
huhuhu...

penat da tggu giliran ni...
baru jak sampai turn si comel ni mo d rawat....
jeng3...

camera x bawak...so guna camera c kecik ni jak la...
>_~


ni la dia gambar c comel tgh menerima rawatan urutan d tayar....
gambar yg segar dari ladang lagi ni.....
setelah berbulan2 baru la dia wat rawatan kesihatan lg...
bln2 sblm ni asyik wat rawatan kecantikan jak...
hehehe....
^_^




Gambar sendiri harus la d tempekkan sekali kan...
nnk cnfmkn mmg saya la yg wat entri ni...
hehe...
brodband tu kita pegang jak ye coz cnie ada wifi...
harus la guna sebaiknya...
x gitu????
gambar x dapat nk edit coz dalam c kecik ni x da photoscape @ photoshop pon....
x pa janji ada muka pon jadi la...=p



ok Bai....
lari lajuuuu2....
^_<

Monday, April 4, 2011

Jom Mamam...lalalala....



Assalamualaikum....


Ari ni mood nak menghapdet da muncul balek....
agak lama gak mood rajin ni menghilang ya...
sebulan lebih gak tu...
asyik mood jalan2 g blog orang jak yang ada...
huhuhu...

ok jom kita kembali ke laptop...
eh salah...memang da d laptop pon...
kita kembali ke tajuk di atas ya...
ha...
mamam apa ari ni????
ari ni kitorng mama MEE KARI.....
dekat sebulan gak mengidam mo makan mee kari ni...
akhirnya ari ni baru dapat...
keciaaannnnn....



Sumber: incik Google



Yummmyyyy...sedap...
tapi gambar d atas tu bukan la gmbar mee kari yang saya makan td tau...
tadi tak sempat mo amik gambar sebab teruja dapat makanan yang di idamkan..
hehehe...

bila makan mee kari ni..
terus teringat kenangan time study kat UMSKAL dulu...
selalu makan kat cafe "hidup segan mati tak mau tu"
sebab apa saya bg nama cafe tu camtu??
sebab cafe tu selalu kekurangan makanan...
and ktorg terpaksa mendaki anak tangga yang sangat tinggi...
(ok saya tipu...tinggi sedikit saja) 
pegi cafe atas bila makanan kat situ hanya tinggal kuah jak...
huhuhu...

ok...
saya da rindu zaman study dulu2...
terasa diri nak strt emo da ni...
better saya mintak diri dulu la...

Daaaaaa......




p/s: rindu time jalan2 cari makan kt labuan x kira masa time study dulu....huhuhu...

Tuesday, February 15, 2011

CONTEST CANDID TERBAIK

Salam


Hai2 sumer....
saya telah di tag oleh si comel syisyimisi untuk join contest nie...
maceh cik syisyi....(^_^)
jenuh gak menyelongkar album2 nk cari gambar candid...
abis suma gambar syok sndiri jak...
agak susah yer nak cari pic candid...
tapi nasib bek jumpa gak...
hehehe...

kepada korang2 yang nak join gak...
leh lah pegi cnie k...
so, gambar yg sya nk pertaruhkn ada lah...
-
ini
-
-
-

  • Ni gambar time konvo bulan Okt thn lepas....
  • Jalan2 amik gambar before start sidang konvo ktorg...
  • Citer pasal gambar ni: mak saya tengah setting bunga tu nk bg nampak patung comel itu supaya tak tersembunyi bila tangkap gambar.
  • gambar tak clear sangat coz tak pakai flash...(kater candid...(^_~))
  • Location: bangunan Canselori UMS.
  • Tukang amik gambar: Incik kesayangan shaya.(^_<)

Ok skrg sya nak tag:
1. iQa


~Gud Luck~
(^_^)

Visitor dari Hong Kong?



Salam

Hai2...
salam Maulidur Rasul...
ari ni da 15 hari bulan...
kira ari ni la maulidur Rasul kan....
(^_^)

alamak da jauh menyimpang dari tajuk...
tak pa kan  wat intro ngn ucapan 
salam Maulidur Rasul....
happy walaupon tak dapat join perhimpunan di dewan...
tapi esok nak pegi kenduri kawin...
incik kesayangan..
eh salah...kawan incik kesayangan la...

ha kan tersasar di jalanmu lg...
eh tu tajuk drama klo x silap...
tersasar dari tajuk sebenarnya...
hehehe...

tadi kan...
saja jak check nuffnang tu... 
bkn chck earning yer...
tau da erning mmg non ado....
sbb mmg x aktif menghapdep blog ini...
so, saya chck visitor jak la...
chck punya chck...
nampak la ada visitor dari hong kong...
diulangi...
dari hong kong yer....
tengok ni.....


ha kan....tak tipu...



pelik....apa la yang dorg baca dlm blog sya ni...
teda jgk saya tulis dalam bahasa cina d sini...
owh...
mungkin terclick kot....
hahaha...

ok la...
abis suda membebel...
mo pi sleep da...
gud nite everyone...



...babai...