::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #ffffff; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #56a5ec; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; border: 1px solid #ffffff; }
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, June 30, 2011

Yeahh Barang-barang Da Sampai

Assalamualaikum






Yeah...ya betul barang-barang yang saya beli ari tu da sampai...semalam saya check kat pos online..da sampai da...jadi tadi da pegi ambik...yang bestnya ada dua parcel taw...sukeee...sukeee...suke....ngeee...>_~...





See....da sampai kan???...nak tengok x barang apa yang sampai tu...nanti saya post kat next entri k....klo korg nak tengok, jangan lupa jalan2 kat blog saya lagi yer...klo sudi la...tapi sila la sudi2 kan diri yer....hehe...sayang korang ketat2...^____^




..Babai..







Oh indahnya kenangan Masa Kecil

Assalamualaikum....




Hai suma..selamat malam.nak bercerita ni....tadi beronline la ngn rumate 3 tahun saya kat uni...tengah asyik2 chit chat, dapat lak notification someone mention nama saya kat post fb...check punya check, rupanya my fren mention dalam post ke group skola rendah ktorg...ex-classmate saya yang create group tu..ahli2 kat situ, hampir sumanya classmate saya time skola rendah dulu.


Nak tau, kat ctu la ktorng dapat bjumpa kembali...borak2 sambil imbau kenangan manis time skola rendah dulu...best..time tu, klas ktorg tu kira klass bdk2 bijak la jgk..ktorg kira struggle gila dlm klas tu...cikgu klas ktorg kebanyakannya guru math..ha pa lagi, mmg sifir la sarapan ktorg setiap hari...klo x dpt jawab soalan2 yang d bagi, memang x dapat masuk klas la jawabnya...mmg azab la time tu...


Tapi sekarang suma memori tu da jadi kenangan terindah buat ktorg suma...bila bjumpa kat group tu memang mengimbau kenangan jak la keja ktorg...tetingin gak la mau wat reunion...tapi agak susah nk kumpulkn sumanya kembali...ada yang da menetap di kk la..di semenanjung la... di filipina la..di indonesia la...jauh2 suma..tu tak kira lagi ada beberapa orang yang masih tak dapat di kesan...









Oh i miss the memory damn much...
rindu kawan2 suma..
>_<




Wednesday, June 29, 2011

..::Wordless Wednesday~::..#2

Assalamualaikum....










DAN










^_____^
.bAbai.




Monday, June 27, 2011

Korang Ada anak Buah camni tak???




Assalamualaikum....



Memperkenalkan....
MOHD KHAERUL AZAMSYAH


budak ni adalah anak buah kesayangan saya yang kedua...
anak buah yang menambahkn lagi seri dalam kuarga saya...
dia jugak la yang paling nakal.
boleh dikatakan paling otai la daripada abang dia yang sorang tu...
apa taknya, budak ni x da apa pun yang ditakut.
dalam gelap pun dia main redah jak.
sangat berbeza dari abang dia yang sorang tu..
agak penakut ckit..


Nie ha nak cerita..
petang tadi budak kecik 2 orang tu kenal tinggal kat uma...
di bawah jagaan nenek n pak long dorang la..
tak larat nak jaga klo budak2 kecik tu ada di kedai.
jadi, better biarkn dorang di uma..
aman la jugak ckit...


Tengah syok2 di kedai...
tiba2 datang la c abang ni mereport...
report apa??
report yang adik dia makan milo..
yup serbuk milo tu..
ha ni mesti c abang tu punya keja..
klo tak, mana la c adik sampai nak milo tu...
pandai dorg ni..
beraktiviti time2 nenek dorang sibuk melayan sinetron indonesia...
so apa lagi,
saya pi la balik menjenguk apa yang da berlaku kat uma..
dari jauh lagi da dengar suara c adik ni menjerit...
rupanya dia mengamuk coz nenek dia amik bekas milo tu dari tangan dia...
ha tengok la gambar kat bawah ni...
beria-ia budak kecik sorang ni menangis...
takut sangat orang amik milo tu dari dia...
haishhh...

Alalalala....comelnya anak mama sorang ni...

Abah dia balik keja tadi pun terkejut tengok rupa anak dia ni...
comel betol...
milo sampai di kepala...
bawak budak ni p kedai....
mintak minum plak..
telampau banyak makan milo, haus la plak ya adik...

c adik kehausan...hehe...

Ok bila da kenyang bole p mandi ya adik...
satu badan da penuh ngan milo tu...
hai la...macam2 la kerenah anak buah ai yang sorang ni...
^_^


shaya suda kenyang...yeeahhhh...>_~

Babai...
thanks sudi baca...
^____^








Saturday, June 25, 2011

Hai-hai

Assalamualaikum....




Hai selamat malam suma...
kali ni nk taip entri pendek saja...
sebenarnya banyak nak ce cite..
tapi nak cepat ni...
tak dapat nak taip panjang2...
nak taip entri tadi tak sempat...
buzy ngan business...
ha kan da tertaip entri panjang ckit...huhu...



Ok esok nak g dating ngn my sayang...
and..beli baju raya yang da booking tadi...yeeahhh...^_^
babaii...
thanx sudi baca...


terima la pic seminggu sebelum ari esok...tadaaaaa....
otw balik dari dating seharian ngn my sayang...
oh sungguh oily wajahu...huhuhu




Thursday, June 23, 2011

I LOVE SHAWL CONTEST BY IDMA TEXTILE

Assalamualaikum...




Hai selamat petang kawan2 suma...ari ni saya nak join satu contest. kemarin jalan2 d blog si cantik manis Nisa Kay. ha, dari situ la ternampak pasal contest ni...terus tergerak hati nak join gak. lagipun da lama da x join contest..mana la tau kalo kali ni ada rezeki saya kn...








contest ni mudah jer..kena ikut syarat2 yang di tetapkan oleh pihak penganjur.syarat2nya ialah:
1) Upload pic memakai shawl yang terbaik.(pic solo sahaja)
2) Buat satu entry tentang contest ini, copy banner dan link kn.
3) Like Page IDMA TEXTILE di Facebook.
4) Tag 1 orang rakan.
5) Tinggalkan link anda di entri ini.


Ok sume jom kita join...ni gambar yang saya pertaruhkn yer:



Ni adalah shawl cotton pink kegemaran saya..
klo kat fb banyak gambar pakai shawl ni...
kawan2 kat fb saya da boring kot tengok saya asyik pakai shawl ni..
hehe...
wish me luck yer..
^_^


saya nak tag: 
masmarina (my junior merangkap my adik jg merangkap my BFF)
gud luck dear =)


ok Babai...







Wordless Wednesday yang tak menjadi



Assalamualaikum...


Hai suma...ha panjang kn tajuk entri kali ni....bukan apa ba..semalam kn semangat tau saya mo post entri "wordless wednesday". siap pilih2 gambar apa lagi yang mo di kasi masuk..p edit2 lagi..letak apa yang patut kn...gmbar yang d bawah ni la yang mau d kasi masuk sebenarnya...comel kan anak buah saya...ni la Aman...anak buah saya yang pertama...^_^. Sebab apa jadi wordless wednesday yang tak menjadi??? sebab semalam berapa kali try dan try upload gambar mo update entri tak lepas2..tak tau kenapa. last2 saya tutup lappy n p tdo jak..haha...




Sebab entri ni jadi wordless entri yang ber"word", jadi biar saya cerita apa yg sebenarnya di sebalik gambar ni...biar saya cerita ya..klo korang mo tau, anak buah saya yang sorg ni memang liat mo gunting rambut...lama gak pujuk2 dia, tp x layan pun..pernah sekali ummi dia bawak p bandar, sampai kt kedai dia tukar fikiran.mo beli beg BEN10 la...apa la..macam2 alasan dia bagi.


Tapi ari tu ntah kenapa time saya mo jalan ngn encik kesayangan, budak kecik ni tergerak hati lak mo ikut...mo gunting rambut kunun...haaa...apa lg, dia tuan punya badan sendiri yg offer mo gunting rambut,jangan kasi lama..kena terus la p kedai gunting rambut sebelum budak kecik ni tukar fikiran lagi..dia ni bila2 masa jak bole tkr fikiran. Tapi sebelum gunting rambut, ada syarat lagi tau..dia siap bgtau lagi..."aku mau pakai gunting, tak mau yang pakai kayan ya....kayan tu karan..Aiya...macam2 ragam la anak buah saya yang sorg nie...x pa la..layankn jak...nama pun budak kecik kan....huhu...


Ok sekian saja withword entri saya wat kali ni....aisehmen, bole ka jgk camtu ya...^_^





ok bye..
terima kasi sudi baca..