::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #ffffff; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #56a5ec; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; border: 1px solid #ffffff; }
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, April 4, 2011

Jom Mamam...lalalala....



Assalamualaikum....


Ari ni mood nak menghapdet da muncul balek....
agak lama gak mood rajin ni menghilang ya...
sebulan lebih gak tu...
asyik mood jalan2 g blog orang jak yang ada...
huhuhu...

ok jom kita kembali ke laptop...
eh salah...memang da d laptop pon...
kita kembali ke tajuk di atas ya...
ha...
mamam apa ari ni????
ari ni kitorng mama MEE KARI.....
dekat sebulan gak mengidam mo makan mee kari ni...
akhirnya ari ni baru dapat...
keciaaannnnn....



Sumber: incik Google



Yummmyyyy...sedap...
tapi gambar d atas tu bukan la gmbar mee kari yang saya makan td tau...
tadi tak sempat mo amik gambar sebab teruja dapat makanan yang di idamkan..
hehehe...

bila makan mee kari ni..
terus teringat kenangan time study kat UMSKAL dulu...
selalu makan kat cafe "hidup segan mati tak mau tu"
sebab apa saya bg nama cafe tu camtu??
sebab cafe tu selalu kekurangan makanan...
and ktorg terpaksa mendaki anak tangga yang sangat tinggi...
(ok saya tipu...tinggi sedikit saja) 
pegi cafe atas bila makanan kat situ hanya tinggal kuah jak...
huhuhu...

ok...
saya da rindu zaman study dulu2...
terasa diri nak strt emo da ni...
better saya mintak diri dulu la...

Daaaaaa......




p/s: rindu time jalan2 cari makan kt labuan x kira masa time study dulu....huhuhu...

Tuesday, February 15, 2011

CONTEST CANDID TERBAIK

Salam


Hai2 sumer....
saya telah di tag oleh si comel syisyimisi untuk join contest nie...
maceh cik syisyi....(^_^)
jenuh gak menyelongkar album2 nk cari gambar candid...
abis suma gambar syok sndiri jak...
agak susah yer nak cari pic candid...
tapi nasib bek jumpa gak...
hehehe...

kepada korang2 yang nak join gak...
leh lah pegi cnie k...
so, gambar yg sya nk pertaruhkn ada lah...
-
ini
-
-
-

  • Ni gambar time konvo bulan Okt thn lepas....
  • Jalan2 amik gambar before start sidang konvo ktorg...
  • Citer pasal gambar ni: mak saya tengah setting bunga tu nk bg nampak patung comel itu supaya tak tersembunyi bila tangkap gambar.
  • gambar tak clear sangat coz tak pakai flash...(kater candid...(^_~))
  • Location: bangunan Canselori UMS.
  • Tukang amik gambar: Incik kesayangan shaya.(^_<)

Ok skrg sya nak tag:
1. iQa


~Gud Luck~
(^_^)

Visitor dari Hong Kong?



Salam

Hai2...
salam Maulidur Rasul...
ari ni da 15 hari bulan...
kira ari ni la maulidur Rasul kan....
(^_^)

alamak da jauh menyimpang dari tajuk...
tak pa kan  wat intro ngn ucapan 
salam Maulidur Rasul....
happy walaupon tak dapat join perhimpunan di dewan...
tapi esok nak pegi kenduri kawin...
incik kesayangan..
eh salah...kawan incik kesayangan la...

ha kan tersasar di jalanmu lg...
eh tu tajuk drama klo x silap...
tersasar dari tajuk sebenarnya...
hehehe...

tadi kan...
saja jak check nuffnang tu... 
bkn chck earning yer...
tau da erning mmg non ado....
sbb mmg x aktif menghapdep blog ini...
so, saya chck visitor jak la...
chck punya chck...
nampak la ada visitor dari hong kong...
diulangi...
dari hong kong yer....
tengok ni.....


ha kan....tak tipu...



pelik....apa la yang dorg baca dlm blog sya ni...
teda jgk saya tulis dalam bahasa cina d sini...
owh...
mungkin terclick kot....
hahaha...

ok la...
abis suda membebel...
mo pi sleep da...
gud nite everyone...



...babai...








Friday, February 11, 2011

Happy Birthday myVIVA



Salam


Baru pas tutup gerai...
sangat penat...
coz customer ari ni x bg chance sya rehat langsung...
now,
just nak wish happy birthday to my viva..
ari ni genap 2 tahun viva nie jadi milik kami....
dalam 2 tahun ni...
eksiden dah 3 kali...
(2 kali melanggar, 1 kali dilanggar...)
huhuhu....
sebab baru je pas melanggar forklift..
x dpt nk bg hadiah yg grand2 kat dia...
just dapat bagi no plat baru jak...
tak pa la bah kn...
janji ada...
tu pun da RM100++
ok la tu...
better than nothing kn...
hehehe...


masing2 mo posing ngn c viva...(^_^)




Ha tu dia plat no baru...tp time nie no plat blkg tak da lg.....huhu...




Akhirnya ada gak gmbar ktorg ngn c viva comey ni...hehe...



Ok viva cayang...
Happy Birthday....
sila la berbakti lebih lg yer...
tamau nakal2 tau....
hehehe....
(^_~)



...Ok Bai..






Wednesday, February 9, 2011

Mood RAJIN sila datang balik....

Salam...

Sebenarnya kan....
saya nk taip entry baru.....
nak cerita pasal cuti2 raya cina baru2 nie....
saya pegi......
-
-
-
-
-
-
-
-
SINI
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
SINI
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
 dan SINI
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
tapi malangnya...
mood rajin dalam diri lom memunculkn diri lagi....
huhuhu....
-
-
-
-
-
Mood rajin tolong la kembali padaku....
(^_~)
-
-
-
-
-
-
...Ok Bai...











Friday, January 28, 2011

Saya tengah geram ni...(>_<)



p/s: Ini ada la entri yg sangat beremosi....

benci tol la...
benci tol tgk muka org tu....
sungguh x tau malu...
da berhutang ngan orang x reti2 nak bayar...
pastu bila jmpa orang wat muka x nothing happen jer...
ntah kulit muka dia buat dari apa ntah....
TEBAL sungguh...
ingat saya wat business ni free2 jak ka...
pakai duit la weh....
yg ko tu da pandai nak order barang ngan orang...
pandai2 jgk la bayar bha...
aishhh...
herannya jugak...
lama betol da besabar ni....
berbulan-bulan da...

Yang c anak tu pon lebih kurang jgk...
da byk kali suruh dia ingatkn mak dia suruh bayar...
org cakap dia anggap cam angin jak...
memang la 1 family muka tebal...
termasuk la bf makcik yang x sedar diri tu....
da tua2 x sedar diri...
tinggal serumah lak tu...
tau la ko non-muslim...
bengong!!!
x mau masuk campur hal pompuan konon...
cam apa jak...
gf ko tu kaki hutang n tipu org x malu ka...
bagi2 la nasihat ckit..
eh lupa...2,2 perangai sama jak...
cam hampeh!!!


p/s: baru rasa lega ckit pas lepaskn marah kat cnie...mmg suma harus di luahkan kn...maceh yer incik blog...huhuhu..






Monday, January 17, 2011

Jom gi kawen-kawen....



Salam suma...
ari sabtu lepas kan....
saya p kawen2...
eh bukan la...p majlis kawen sebenarnya...
klo p kawen2 cam main kawen2 la plak kn...
huhuhu...

yg kawen ni kawan kepada best pren saya...
pas tu jadi kawan saya la jgk...
mula2 ingat x dpt la nak pegi...
ye la...uma dia jauh dari uma saya...
transport pon x da...
incik kesayangan aka driver x berbayar saya tu plak keja....
jadi mmg ingat x dapat pegi la...

Tapi kan...
Last2 saya terpegi jugak...
dah hati teringin nk pegi kan...
saya nek "pirate" aka keta sapu je la....
kat cnie mmg belambak keta sapu...
tp c incik tu suruh p tempat keja dia dulu...
biar dia antar kunun....
haa....
jadi dia da yg antar...
hehehe...

bila saya datang uma pengantin tu...
baru je pas nikah...
n pengantin tengah dengar imam bg ceramah ka ntah.....
saya pon x tau..
saya plak trs g bilik pengantin ngan kawan saya tu...
makan pon dalam bilik tu jgk...
besh kn...
hehehe...

ok la....
jom layan gambar2 ni dulu erk...
tak banyak...
ckit jak ni...



nie la best pren sy itoo....comey kn..



bersama pengantin ppuan yer...



ktorg...(~_^)





Wokey Bye....(>_^)